Hejsan allihopa! 
Jag heter Jessica Jonsson och är en 25 årig tjej som lever ett relativt normalt liv. Jobbar som undersköterska inom äldreomsorgen samt är egen företagare. Älskar min familj och att leva sunt med träning. Mitt intresse är hälsa och skönhet och utvecklas ständigt inom mitt egna företag som handlar just om skönhet och hälsa. I denna blogg kommer det mesta handla om mitt vardagliga liv och hur det är att leva med den kroniska sjukdomen MS (multiple skleros) och hur jag hanterar detta. Jag kommer även dela med mig av lite pepp också då jag vet att denna sjukdom ställer mångas liv på paus, samt medför många svårigheter. Jag lever med den inställningen att ingen utmaning är för svår för att bemästra vilket jag tror har hjälpt mig i kampen med min sjukdom. Såhär kommer jag ge min åsikt och min känslor kring min upplevelse. Kanske kan jag inspirera några i min omgivning också. Välkommen att följa min resa 😊 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress